Zgodnie z zapowiedzią dziś już ostatnie menu na 1500 kalorii. Zobaczcie co przygotowałam:

8:00 śniadanie

Ostatnio widziałam dużo przepisów typu jajko w bułce, sama niedawno robiłam na obiad jajko w papryce. Dziś na śniadanko zrobiłam jajko w cebulce – żeby już tradycyjnie było kolorowo, wydrążyłam czerwoną cebulę, do środka włożyłam kawałek szynki parmeńskiej, wybiłam jajko, doprawiłam solą i pieprzem, posypałam parmezanem i do piekarnika na 20minut.
Dodatki – 2 kromeczki żytniego chleba, kilka liści szpinaku, dwie małe kiełbaski (też z piekarnika), plasterek żółtego sera i dwa kawałeczki kolorowej papryki.

ok. 320kcal, w: 25g, b:15g, t: 16g, 2,5WW

11:00 drugie śniadanie

Drugie śniadanie – kawka i orkiszowe ciacho.
Nie ma co tu opisywać, po prostu pychotka.

ok. 180kcal, węglowodany: 27g, białka: 4g, tłuszcze: 6g, 2,5WW

14:00 obiad

Obiad na parze – 150g łososia obsypanego przyprawą do ryb, 30g czarnego ryżu (czarny ryż się dłużej przygotowuje niż biały, ale za to jes zdrowszy, bo mniej przetworzony) oraz szpinak doprawiony czosnkiem, solą i pieprzem. Do tego surówka z kapusty pekińskiej, dużo surówki.

ok. 400kcal, w: 29g, b: 35g, t: 15g, 3WW

17:00 podwieczorek

Pomarańcza – soczysta i smaczna oraz zapiekana kromeczka z chrupkiego pieczywa z roladą ustrzycką.

ok. 160kcal, w: 25g, b: 7g, t: 3g, 2,5WW

19:00 kolacja

Zapiekanki cukiniowe – jako „królowa przerobu”, przerobiłam te dwie łyżki czarnego ryżu które mi zostały po obiedzie 🙂 Cukinię przekroilam na pół i do środka włożyłam wyżej rzeczony ryż, 4 plasterki żółtego sera i jakieś 30g cienko pokrojonej kiełbaski myśliwskiej (podkradłam mężowi). Do piekarnika na 20 minut i gotowe. Dokończyłam też surówkę.

ok. 360kcal, w: 20g, b: 25, t: 20g, 2WW