Dziś bardzo kolorowo:

8:00 śniadanie

Kanapki wyglądają o wiele apetyczniej, jeśli są kolorowe. Tym bardziej, gdy za oknem szaro, buro, albo nawet i biało – jednym słowem monotematycznie – dlatego talerz powinien wręcz tryskać bogactwem barw.

ok. 280kcal,  b: 12g, t: 4g, w: 37g, 3,5WW

11:00 druge śniadanie

To jest opcja dla tych, którzy twierdzą że w pracy nie mają czasu na drugie śniadanie i wogóle to nie mają czasu na zdrowe jedzenie. Zamiast słodkiego batona warto zadać sobie trochę trudu i samodzielnie upiec owsiane ciasteczka. Naprawdę nie są pracochłonne, a piekąc samodzielnie ma się pewność co w nich jest.

1 ciastko to ok. 160kcal, w: 21g, b: 5g, t: 6g, 2WW

Zjadłam 1,5 ciastka (nie mogłam się oprzeć!) czyli ok. 240kcal.

14:00 obiad

Często się zdarza, że zostaje nam mięso z dnia poprzedniego, albo gotując zupę możemy wrzucić kawałek mięsa i mamy gotowane mięsko, które można wykorzystać do faszerowania. Dwie niewielkie papryki wypełnić farszem, posypać delikatnie tartym żółtym serem i zapiec w piekarniku. Ja jestem wielką zwolenniczką faszerowania wszystkiego – papryk, pomidorów, cukinii, bakłażanów, a nawet i ogórków. Kolorowa papryka dzisiaj wydaje mi się najlepsza. Przykładowy przepis na paprykę faszerowaną znajduje się tutaj.

ok. 375kcal; w: 31g; b: 46g; t: 6g, 3WW

17:00 podwieczorek

Sezon na owoce cytrusowe czas zacząć. Dziś grejfrut – smaczny i soczysty – i kanapka z chrupkiego pieczywa z wędliną dla zapewnienia stabilnego poziomu cukru.

ok. 150kcal, w: 29g, b: 6g, t: 2g, 3WW

19:00 kolacja

A na kolację rasta kanapki 😉 z sałatą, wędlinką i papryką w trzech kolorach.

ok. 300kcal, b: 12g, t: 9g, w: 35g, 3,5WW

No i standardowo ok. 150kcal w dużej szklance świeżego soku marchewkowego 🙂