Dzień drugi nie zapowiada się pracowicie pod względem przygotowywania posiłków – zamierzam wykorzystać pozostałą część obiadu z wczoraj. Czasem wygodnie jest ugotować „na dwa dni” albo wykorzystać pozostałość obiadu z jednego dnia do przyrządzenia kolejnej potrawy (często gotowane mięso wykorzystuję np. do faszerowania warzyw). Quiche jednak przerabiać na nic innego nie zamierzam, w obecnej formie smakuje rewelacyjnie.

8:00 śniadanie

3 kromki chleba żytniego ze słonecznikiem (kupuję go w Biedronce, bardzo mi smakuje) z dodatkami (1/2 plasterka sera, wędlina, sałata, rzodkiewka i pomidor)

ok. 280kcal, b: 12g, t: 12g, w: 33g, 3WW

11:00 drugie śniadanie

Muesli z jogurtem posypane ziarnem sezamu

ok. 220kcal, b: 9g, t: 7g, w: 27g, 2,5WW

14:00 obiad

Quiche z łososiem i brokułem – 1 porcja

Gotując jednego dnia, można ugotować/upiec więcej, tak aby następnego dnia mieć gotowy obiad do odgrzania. W moim przypadku quiche na 4 porcje wystarczył nam (mi i mężowi) na 2 dni. A naprawdę jest sycący i smaczny. Dziś dorzuciłam na talerz plasterki pomidora i kawałek brokuła z wody.

ok. 400kcal, b:25g, t: 10g, w: 44g, 4WW



17:00 podwieczorek

Komosanka z gruszką i płatkami migdałowymi.

Quinoa to inaczej komosa ryżowa – zawiera dużo pełnowartościowego białka, jest bogata w wapń, magnez, witaminę B i E.Zamiast owsianki – proponuję komosankę 🙂

ok. 300kcal, b: 11g, t: 12g, w: 33g, 3WW

19:00 kolacja

2 kromeczki chleba żytniego ze słonecznikiem z sałatą i wędliną, 2 duże marchewki (ok.200g)

Nie raz pewnie wspominałam, że uwielbiam chrupać surową marchewkę – taka kolacja to raj dla mojego podniebienia 😉

ok. 250kcal, b: 10g, t: 4g, w: 30g, 3WW